Vul bij 'iemand@example.com' niet jouw e-mailadres in.
Ben je een student? Vul dan "[stamnummer]@novacollege.nl" in.
Ben je een medewerker? Vul dan "[gebruikersnaam]@novacollege.nl" in.
Ben je een nieuwe student?
Controleer of je het wachtwoord wat in de brief "Start opleiding" genoemd wordt, correct intikt.
Het wachtwoord is hoofdletter-gevoelig; wanneer in de brief een hoofdletter staat, dan moet je ook een hoofdletter intikken.
Hetzelfde geldt voor kleine letters.
Verder komen er geen spaties voor in het wachtwoord.
Heb je al eens een opleiding bij het Nova College gevolgd en werkt het wachtwoord uit de brief "Start opleiding" niet?
Probeer dan het wachtwoord dat je als laatste hebt gebruikt.
De ingevoerde wachtwoorden komen niet overeen.
Om te voorkomen dat je per ongeluk een "tikfout" maakt bij het invoeren van jouw nieuwe wachtwoord moet je dit nieuwe wachtwoord 2x intikken; 1x bij "Nieuw wachtwoord" en 1x bij "Nieuw wachtwoord bevestigen".
Beide keren moet je hetzelfde (nieuwe) wachtwoord intikken.
Het wachtwoord is niet bijgewerkt. De opgegeven waarde voor het nieuwe wachtwoord voldoet niet aan de lengte-, complexiteits- of geschiedenisvereisten van het domein.
Je wachtwoord moet bestaan uit:
Minstens 12 tekens
Minimaal 1 hoofdletter
Minimaal 1 kleine letter
Minimaal 1 vreemd teken of cijfer.
Bovendien mag je eigen naam, achternaam of gebruikersnaam niet in je wachtwoord voorkomen
Je wijzigt je wachtwoord elk half jaar (systeem geeft automatisch aan wanneer)
Maak het een lopende zin om het beter te onthouden
Helaas. U kunt uw eigen wachtwoord niet opnieuw instellen omdat u zich niet hebt geregistreerd voor wachtwoordherstel.
Om een nieuw wachtwoord in te kunnen stellen moet je eerst een e-mailadres en/of telefoonnummer registreren voor wachtwoordherstel.
Wanneer je dat nog niet gedaan hebt, dan krijg je de melding "U kunt uw eigen wachtwoord niet opnieuw instellen omdat u zich niet hebt geregistreerd voor wachtwoordherstel".
Neem in dit geval contact op met de IVT Servicedesk (023) 530 2666.
Ik ontvang geen verificatiemail of -sms.
Je hebt ooit een e-mailadres en/of telefoonnummer geregistreerd voor wachtwoordherstel.
Om een nieuw wachtwoord in te kunnen stellen wordt er een verificatiemail of -sms gestuurd.
Ontvang je geen verificatiemail of -sms, dan kan het zijn dat de geregistreerde gegevens niet correct zijn.
Neem in dit geval contact op met de IVT Servicedesk (023) 530 2666.
Vergeet na het wijzigen van het wachtwoord niet om de geregistreerde gegevens te corrigeren via de knop "Wachtwoord herstel instellen of bewerken"!